fbpx

Google My Business

Google My Business je platforma koja omogućuje vlasnicima poslovanja kreiranje i promoviranje profila svoga preduzeća na Google tražilici te komunikaciju sa svojim kupcima

Šta je Google My Business?

Google My Bussiness, nekad poznat kao Google Places, besplatna je Googleova online platforma koja pomaže vlasnicima preduzeća povećati njihovu online vidljivost i koja online korisnicima pomaže pronaći relevantna preduzeća i poslovanja u lokalnom području. Google My Business je u teoriji najopsežnija i najpristupačnija online mapa ikada stvorena.

Zašto bi trebali imati Google My Business?

Google My Busines je neophodan ako želite biti vidljivi na online karti i na popisu lokalnih poduzeća, a isto tako omogućuje online korisnicima da ostave recenzije i ocjene poslovanje – faktori koji su itekako važni za SEO optimizaciju na lokalnoj bazi.

Što vam donosi Google My Business?

01

Recenzije

Čitanje recenzija na autoritativnim stranicama sjajan je način da vam netko odmah počne vjerovati. Google MyBusiness ipak slijedi pravilo: što više recenzija i pozitivnih ocjena to bolja pozicija na lokalnom pretraživanju, pa neće biti na odmet da konstantno potičete korisnike da ostave recenziju i koju dobru riječ o vašem poslovanju.

02

Google objave

Google objave ili google postovi dostupni su svim malim preduzećima i oni se koriste za objavljivanje posebnih događaja, ponuda, akcija i obavijesti za klijente. Stvarno ih je jednostavno za postaviti i imaju pozitivan utjecaj na vaš online status.

03

Analitika

Nakon što uspješno postavite svoj profil na Google My Business i on postane vidljiv na tražilici, jednom mjesečno ćete na vaš e-mail dobiti statistiku ponašanja korisnika koji su pretraživali ili posjetili vaš profil.

Na e-mail vam stižu važni podaci poput koliko je ljudi vidjelo vaš profil, koliko je kliknulo na lokaciju do vas ili na poziv. Sve te podatke možete dobiti na kartici Insights ulaskom na vaš profil.

04

Dostupnost

Glavna prednost Google my Businessa je to što će vas kupci/klijenti lakše pronaći i što funkcionira na drugačiji način od ostalih društvenih mreža. Za razliku od Facebooka ili Instagrama, na Google My Businessu se ne takmičite sa konkurentima čestim objavljivanjem, objavljivanjem u određeno vrijeme ili plaćenim oglasima.

Šta su glavne prednosti Google My Business

  • Pomaže korisnicima u pronalasku vašeg preduzeća ( i online i offline)
  • Ističe vaše poslovanje u rezultatima pretraživanja
  • Lokalna pretraživanja se uglavnom odvijaju preko mobilnog uređaja, što čini mobilnu vidljivost profila važnijom, a upravo to Google My Business radi
  • Uključuje vaše preduzeće i vaše poslovanje na listu rezultata čim se pretraživanje dogodi u vašoj blizini
  • Na temelju upita daje najvažnije informacije klijentima koji vas traže (lokacija, broj telefona, jelovnik i ostale bitne informacije)

CIJENE PAKETA

Start
400 KMmjesečno
  • Izrada profesionalne Facebook i/ili Instagram stranice
  • 10 Facebook objava
  • 5 Instagram objava
  • Kreiranje vizualnog i tekstualnog sadržaja
  • Analitički izvještaj po završetku
Premium
1000 KMmjesečno
  • Izrada profesionalne Facebook i/ili Instagram stranice
  • 25 Facebook objava
  • 15 Instagram objava
  • Kreiranje vizualnog i tekstualnog sadržaja
  • Analitički izvještaj po završetku
  • Uljučeno 300 KM za plaćeno oglašavanje

Trebate pomoć oko postavljanja profila?

Ako želite staviti vaše preduzeće na Google ili trebate pomoć oko toga kako izgleda prikaz vašeg preduzeća na Google, slobodno nas kontaktirajte. Bit će nam drago pomoći vam da iskoristite prilike koje Google nudi za uspješan internet marketing.

Najčešće postavljanja pitanja

Pročitajte odgovore na najčešće postavljana pitanja, nadamo se da će vam pomoći u donošenju prave odluke.

1. Kreirajte račun
Prvi korak pri kreiranju Google My Business profil je ulogirati se u svoj Google račun ili napraviti novi. Kada se prijavite, upišite svoju poslovnu adresu. Sljedeći korak je odabir kategorije kojoj pripada vaše preduzeće. Nakon toga, upišite svoje kontakt podatke, telefon i/ili web stranicu i kreirali ste svoj profil.

2. Verifikacija profila
Potrebno je verificirati svoj Google My Business profil prije nego se on može pojaviti u rezultatima. To možete jednostavno učiniti putem pošte, e-pošte ili mobilnog telefona.

3. Optimizacija profila
Možete optimizirati svoj profil tako što ćete ga ispuniti svim informacijama koje bi mogle biti od interesa za vaše klijente. Pokušajte koristiti sve relevantne ključne riječi i ponuđene kategorije – razmislite šta bi kupac mogao upisati u tražilicu i da li je rješenje za njegov problem vaše preduzeće.

1. Preko Google My Business
Prijavite se na Google My Business. Pronađite i odaberite svoje preduzeće, a zatim slijedite korake da potvrdite da ste vlasnik.

2. Preko Google Mape
Pronađite svoje preduzeće na Google mapama, a zatim kliknite na ‘Upravljajte ovim listom’.

3. Preko Google search mreže
Unesite naziv vašeg preduzeća u Google pretraživač, a zatim kliknite na ‘Posjedujete li ovo preduzeće?’

Ako želite dodatno poboljšati svoj profil, možete dodati i linkove na profile vašeg preduzeća na društvenim mrežama. Google My Business trenutno podržava veze ka sljedećim mrežama: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Google+, YouTube, MySpace. Ako ste već postavili društvene veze na svoju web stranicu, Google će ih vjerojatno prikazati na vašem GMB profilu, ali ponekad se morate uključiti i ručno dodati profile društvenih mreža.

Izaberite ‘dobru’ primarnu kategoriju

Google vam omogućuje izabrati jednu primarnu i nekoliko sekundarnih kategorija u koje spada vaše preduzeće, s tim da primarna nosi puno veću vrijednost pri rangiranju. Za većinu preduzeća to nije problem, na primjer advokat koji se bavi razdvajanjem može izabrati kategoriju ‘Advokat za razvode’. Ali advokatska firma koja zapošljava mnogo advokata koji se bave raznim granama prava ima malo komplikovaniju situaciju. 

Dodajte visoko kvalitetne slike

Prema istraživanjima oko 60% ljudi kaže da lokalne pretrage s dobrim slikama uspješno uhvate njihovu pažnju.

Dobijte recenzije

Recenzije su ključne za uspjeh manjih preduzeća. Ne samo da imaju veliki uticaj na SEO , već imaju i veliki uticaj na potencijalne kupce. To možete postići tako da nakon dobro obavljenog posla, negdje u komunikaciji zamolite vaše kupce da vam ostave recenziju ako su zadovoljni.

Odgovorite na recenzije

Iskoristite ovu priliku da komunicirate sa svojim klijentima i pokažete svoju ljudsku stranu. Ne morate odgovoriti na sve pozitivne recenzije, ali trebali bi odgovoriti na većinu i odgovoriti na sve negativne recenzije jer tako možete riješiti nesuglasice i nesporazume na dostojanstven način.

Pišite postove

Objave su relativno nova funkcija Google My Businessa. To je brz i jednostavan način da obavijestite svoje kupce o ponudama, proizvodima, uslugama i općim vijestima o vašoj kompaniji. Ne postoji specifično istraživanje na ovu temu, ali mnogi stručnjaci iz marketinške industrije smatraju da redovni postovi koji sadrže relevantne ključne riječi pozitivno utiču na rangiranje vašeg Google My Business profila.

Neki se vlasnici poslovanja znaju naći u problemu kada ustanove da im njihova konkurencija namjerno ostavlja lažne i zlonamjerne recenzije ne bi li obeshrabrili kupce i doveli ih u sebi. Prvi korak u rješavanju ovog problema je, naravno, otkrivanje koje su recenzije zaista lažne, a koje je ostavio pravi kupac koji nije imao dobro iskustvo.

Prepoznavanje lažne recenzije

Tipične karakteristike lažnih recenzija su :

  • Ne možete pronaći ime korisnika koji je ostavio recenziju u svojoj bazi podataka. Ako korisnik nije kupio od vas ili koristio vašu uslugu, postoji dobra šansa da je to lažna recenzija.
  • Korisnik je ostavio nekoliko sličnih, negativnih recenzija i na drugim Google My Business profilima
  • Ako korisnik spominje proizvod ili uslugu koju vi nemate u ponudi velika je vjerojatnost da je došlo do zabune
  • Korisnik nije ostavio nikakav razlog ili obrazloženje za lošu ocjenu koju je ostavio

Detektiranje lažnih recenzija je lakši dio, a ukloniti ih s vašeg profila zna biti malo kompliciranije.

Odgovaranje na lažne recenzije

Recenzije, pozitivne ili negativne, mogu biti dobra prilika za komunikaciju jer vam daju mogućnost uvjeriti ostale čitatelje u vašu profesionalnost, ljubaznost i stručnost.Ako ne možete pronaći informacije o korisniku koji vam je ostavio lošu ocjenu, možete odgovoriti na sljedeći način:

” Hvala Vam što ste ostavili recenziju. Povratne informacije naših kupaca shvaćamo vrlo ozbiljno; međutim, nažalost Vas ne možemo pronaći u našoj bazi kupaca. Bit će nam drago riješiti vaš problem ako možemo. Ukoliko ste imali loše iskustvo s našom uslugom, molimo Vas kontaktirajte nas putem e-maila.” 

Ovo pokazuje da niste tvrdoglavi, da vam je iskreno žao ako je neko imao loše iskustvo i da ste voljni da to ispravite, a drugim čitaocima daje do znanja da nešto nije u redu s ovom recenzijom, jer ne možete pronaći informacije o klijentima.

Kako ukloniti lažne recenzije

Bilo tko može prijaviti recenzije za koje vjeruje da su lažne. To možete učiniti tako što ćete u gornjem desnom uglu kliknuti na tri točkice, a zatim kliknuti na ‘Flag as inappropriate’ (‘Označi kao neprimjereno’).

Nakon toga ćete biti preusmjereni na stranicu Google-ovih pravila privatnosti gdje ćete ostaviti svoju e-mail adresu i opisati problem koji imate.

Nakon što ste predali zahtjev, Google će pregledati vašu žalbu i poduzeti mjere za koje vjeruje da su ispravne.

Potreban vam je Google My Business profil?

Cijena već od

150 KM

/jednokratno