fbpx

Google oglasi (Ads)

Google Ads je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati. Drugim riječima, oglašavate se samo onima koji su zainteresirani za vaše usluge i proizvode!

Search oglašavanje

Vaš se oglas u tekstualnom obliku prikazuje u rezultatima pretraživanja prema određenim ključnim riječima, npr. „poslovni plan“, „krediti za poduzeća“, „nekretnine“ itd.

Remarketing oglašavanje

Oglasima ciljamo korisnike koji su prethodno posjetili vašu web stranicu. Ponovno stupite u kontakt sa svojim kupcima!

Display oglašavanje

Oglasi se u slikovnom ili tekstualnom obliku prikazuju na raznim web stranicama, mobilnim aplikacijama ili video zapisima.

Gmail oglašavanje

Gmail oglašavanje unutar Gmail sandučića.

Kako mi to radimo

01

Ključne riječi

Odredit ćemo ključne riječi relevantne za vaše poslovanje.

02

Kreiramo oglase

Kreirati ćemo više oglasa i više grupa oglasa kako bismo privukli željenu publiku

03

Testiramo rezultate

Testirati ćemo rezultate koje ostvaruju pojedine ključne riječi i pojedini oglasi kako bismo unaprijedili rezultate kampanje.

04

Izvještavamo vas

Izvijestit ćemo vas o postignutim rezultatima kako bismo identificirali vaše najveće mogućnosti, kao i prijetnje konkurencije.

Danas je Google Ads najučinkovitiji medij za internetsko oglašavanje koji trenutno potiče promet i daje mjerljive rezultate.

 

Vaš oglas se prikazuje na svim vrstama uređaja: mobiteli, kompjuteri, tableti.

Kao kratkoročna strategija marketing s plaćanjem po kliku nudi jednu ogromnu prednost, omogućuje vam da trenutačno postignete najvišu ili visoku poziciju. Glavne prednosti Google oglašavanja su neposredni rezultati i potpuna kontrola koju nudi oglašivaču.

Plaćate samo kad netko klikne na vaš oglas odnosno posjeti vašu internet stranicu.

PREDNOSTI GOOGLE OGLAŠAVANJA

 

100% kontrola nad troškovima

Sami možete određivati koliko ćete trošiti za oglašavanje, također kampanju možete pauzirati u bilo kojem trenutku i nastaviti kasnije kad vam odgovara.

Plaćanje po kliku ili prikazu

Plaćate samo kad netko klikne na vaš oglas ali možete i postaviti po broju prikaza.

Mjerljivost rezultata

Povezivanjem Google Ads i Analytics-a dobivamo jasniju sliku i možemo pratiti koje toačno ključne riječi nam ostvaruju konverzije, a koje nam nepotrebno troše novac.

Oglašavanje na drugim stranicama

Na velikom broju različitih portala Google zakupljuje oglasni prostor te se vaši oglasi mogu prikazivati na tim portalima.

Mobilno oglašavanje

Danas kad sve više prometa na web stranice dolazi preko mobilnih uređaja ova opcija je i tek kako poželjna.

Targetiranje ciljane skupine

Kad znate ko su vaši klijenti Google vam omogućuje da izaberete i ciljanu skupinu na osnovu spola, godina i sl. i targetirate isključivo nju s vašim oglasima.

Targetiranje željene lokacije

Možete se oglašavati u cijelom svijetu određenoj državi, kantonu ili gradu, a možete i sami odrediti radius od nekoliko kilometara od vašeg preduzeća ili željene tačke.

Remarketing

Remarketing omogućuje ponovno oglašavanje posjetitelja web stranice ili određenih posjetitelja koji su došli do određenog koraka ali nisu izvršili konverziju.

Vremensko upravljanje

Ova opcija nam nudi mogućnost da postavimo datum kad kampanja počinje i kad završava. Naravno u bilo kojem trenutku možemo pauzirati kampanju.

Zatražite procjenu mogućnosti oglašavanja na Google

Saznajte možete li se uspješno oglašavati

Najčešće postavljanja pitanja

Pročitajte odgovore na najčešće postavljana pitanja, nadamo se da će vam pomoći u donošenju prave odluke.

Digitalni marketing, koji se još naziva i internet marketing, odnosi se na oglašavanje isporučeno putem digitalnih kanala kao što su tražilice, web stranice, društveni mediji, e-pošta i mobilne aplikacije. Korištenjem ovih internetskih medijskih kanala radi se na promociji robnih marki, proizvoda i usluga radi boljeg povezivanja s potencijalnim kupcima koji koriste internet i druge oblike digitalne komunikacije.

Svima koji žele ostvariti određene poslovne ciljeve poput povećanja prodaje, predstavljanja svojih usluga i proizvoda, povećane vidljivosti na internetu ili bolje komunikacije s javnosti.

S malo uloženog novca moguće je dobiti odlične rezultate ako ste unaprijed istražili sve potrebne parametre, kao primjerice, tko su vaši kupci i njihovi interesi, odakle dolaze, koje društvene kanale koriste i na koji način komunicirati s njima; i ono najvažnije, postavili određene ciljeve koji su mjerljivi.

U današnje vrijeme kada je internet postao zagušen prostor s velikom količinom informacija i konkurencije koja se bori za vaše kupce, ulaganje u digitalni marketing je svakako isplativo. Morate povećati svoju vidljivost na internetu, a plaćeno oglašavanje će vam pri tome uvelike pomoći.

Imate Facebook stranicu s velikim brojem pratitelja, redovito objavljujete kreativan i zabavan sadržaj, ali unatoč tome i dalje dobivate mali broj lajkova? Zbog Facebook algoritama teško je povećati doseg vaše objave ako ne planirate uložiti u njeno oglašavanje. Ne zaboravite, ako vi koristite Facebook, to znači da ga koristi i vaša konkurencija. Na vama je da se izdignete iznad svoje konkurencije.

Potreban vam je marketing na Google?

Cijena već od

500 KM

/mjesečno