fbpx

Internet marketing

Marketing na društvenim mrežama uključuje objavljivanje postova, oglašavanje, ciljanje potencijalnih kupaca i pružanje korisničke podrške.

Facebook oglašavanje

Oglašavanje na Facebooku važno je jer vam pruža mogućnost da ciljate željenu publiku. Oglase je moguće prikazivati točno određenoj skupini ljudi prema lokaciji, dobnim skupinama, spolu, obrazovanju, interesima pa čak i po statusu veze, roditeljstva i sl. Facebook nudi razne mogućnosti oglašavanja kako bi se zadovoljile potrebe i preferencije pojedinih oglašivača. Prikladan je kanal za oglašavanje evenata, prodaju proizvoda, usmjeravanje prometa na vašu internet stranicu i sl.

LinkedIn oglašavanje

LinkedIn je najpopularnija društvena mreža za poslovne korisnike i odlična je platforma za business-to-business komunikaciju. Zbog toga svaka ozbiljna firma koja prodaje svoje proizvode ili usluge drugoj firmi treba imati otvoren LinkedIn profil. LinkedIn ima pristup svim profesionalnim karakteristikama korisnika koje daju visokokvalitetno ciljanje. Na primjer, možete ciljati klijente prema imenu i prezimenu, djelatnosti, obrazovanju, stažu, veličini tvrtke, industriji i lokaciji, što je otprilike petina mogućnosti.

Instagram oglašavanje

Što više mjesta i kanala potrošač koristi za komunikaciju s vama, veća je vjerojatnost da će kupiti vaše proizvode. Zbog toga je Instagram izvrsna nadopuna Facebook oglašavanju. Pokretanje reklamnih kampanja na Instagramu jedan je od najboljih načina za privlačenje prometa na vašu internet stranicu, kao i privlačenje ljudi da gledaju vaše videozapise. Budući da je Instagram vizualna mreža, pogodan je za promociju vizualno atraktivnog sadržaja.

Youtube oglašavanje

Korisnike na YouTubeu ciljamo izuzetno precizno kroz interese korisnika, demografiju, ključne riječi, remarketing kao i ciljanjem pojedinog videa ili teme. Velika prednost oglašavanja na youtubeu je u tome što postoji vrsta prikazivanja (TrueView) koja omogućava da oglašivač plati prikazivanje oglasa samo ako ga gledatelj gleda najmanje 30 sekundi ili do kraja videozapisa ili ako gledatelj poduzme neku radnju, poput klika na oglas. U suprotnom se prikazivanje oglasa ne naplaćuje.

Kako mi to radimo

01

Istražujemo

Upoznat ćemo se s vašim poslovanjem, ciljevima, konkurencijom. Da bismo mogli biti ambasadori vašeg brenda, moramo dobro baratati materijom vašeg poslovanja.

02

Pišemo objave

Pišemo objave koje su korisne, zanimljive i edukativne. Kvalitetan i relevantan sadržaj povezati će zajednicu i učvrstiti vašu povezanost s klijentom.

03

Odgovaramo na upite

Odgovaramo na upite i komentare korisnika u što kraćem vremenu. Uvijek smo spremni za neobavezan razgovor s pratiteljima vašeg brenda.

04

Izvještavamo vas

Izvještavamo vas o rezultatima aktivnosti na društvenim mrežama te predlažemo buduće aktivnosti na društvenim mrežama i u ostalim kanalima komunikacije.

Oglasite svoje proizvode i usluge na Facebooku i Instagramu i povećajte prodaju

Facebook oglašavanje može povećati lajkove vašim stranicama, pomoći reklamirati vaše specijalne ponude, promovirati vaše proizvode i usluge, povećati broj posjetitelja na vašoj web stranici, pomoći Vam da informirate javnost o Vašem Brandu i ono najbitnije – možete iz prve ruke pratiti angažman korisnika vaših proizvoda i usluga te s njima jednostavno ući u kreativnu interakciju.

Instagram koristi iste snažne alate za oglašavanje jednako je učinkovit kao i Facebook. Na taj način možete postaviti, pokrenuti i pratiti kampanje na isti način kao i kod Facebookovih oglasa.

CIJENE PAKETA

Start
400 KMmjesečno
  • Izrada profesionalne Facebook i/ili Instagram stranice
  • 10 Facebook objava
  • 5 Instagram objava
  • Kreiranje vizualnog i tekstualnog sadržaja
  • Analitički izvještaj po završetku
Premium
1000 KMmjesečno
  • Izrada profesionalne Facebook i/ili Instagram stranice
  • 25 Facebook objava
  • 15 Instagram objava
  • Kreiranje vizualnog i tekstualnog sadržaja
  • Analitički izvještaj po završetku
  • Uljučeno 300 KM za plaćeno oglašavanje

Zatražite procjenu mogućnosti oglašavanja na Facebooku

Saznajte možete li se uspješno oglašavati

Najčešće postavljanja pitanja

Pročitajte odgovore na najčešće postavljana pitanja, nadamo se da će vam pomoći u donošenju prave odluke.

Digitalni marketing, koji se još naziva i internet marketing, odnosi se na oglašavanje isporučeno putem digitalnih kanala kao što su tražilice, web stranice, društveni mediji, e-pošta i mobilne aplikacije. Korištenjem ovih internetskih medijskih kanala radi se na promociji robnih marki, proizvoda i usluga radi boljeg povezivanja s potencijalnim kupcima koji koriste internet i druge oblike digitalne komunikacije.

Svima koji žele ostvariti određene poslovne ciljeve poput povećanja prodaje, predstavljanja svojih usluga i proizvoda, povećane vidljivosti na internetu ili bolje komunikacije s javnosti.

S malo uloženog novca moguće je dobiti odlične rezultate ako ste unaprijed istražili sve potrebne parametre, kao primjerice, tko su vaši kupci i njihovi interesi, odakle dolaze, koje društvene kanale koriste i na koji način komunicirati s njima; i ono najvažnije, postavili određene ciljeve koji su mjerljivi.

U današnje vrijeme kada je internet postao zagušen prostor s velikom količinom informacija i konkurencije koja se bori za vaše kupce, ulaganje u digitalni marketing je svakako isplativo. Morate povećati svoju vidljivost na internetu, a plaćeno oglašavanje će vam pri tome uvelike pomoći.

Imate Facebook stranicu s velikim brojem pratitelja, redovito objavljujete kreativan i zabavan sadržaj, ali unatoč tome i dalje dobivate mali broj lajkova? Zbog Facebook algoritama teško je povećati doseg vaše objave ako ne planirate uložiti u njeno oglašavanje. Ne zaboravite, ako vi koristite Facebook, to znači da ga koristi i vaša konkurencija. Na vama je da se izdignete iznad svoje konkurencije.

Potreban vam je marketing na drutšvenim mrežama?

Cijena već od

400 KM

/mjesečno